کلیه پلی کیستیک بیماری چه درمان طبیعی برای کیست در آن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طبیعی برای کیست در بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند؟ مشخص شده است که کیست در PKD با کیست دیگر کلیه متفاوت است، آنها نمی توانند توسط عمل حذف شده است. چه چیزی بدتر از، از عمل ممکن است آسیب بیشتر به کلیه ها به ارمغان بیاورد. بنابراین، مردم می تعجب هر درمان طبیعی است که می تواند مردم را با این وضعیت کمک کند وجود دارد.

همانطور که می دانیم، کیست ساده parapelvic را درمان خاص نیاز ندارد مگر اینکه برخی از علائم ظاهر می شود و یا آنها رشد بزرگتر از 5cm. علائم مانند درد پشت، هماچوری، فشار خون بالا، تب بالا، و غیره، همه مردم یادآوری است که آنها باید برخی از روش های را برای کنترل کیست خود. با توجه به شرایط فردی، درمان طبیعی، ترکیب جوهر داروهای گیاهی مختلف، قادر به کمک به درمان این کیست ها می باشد.

چگونه این درمان نقش آن بازی؟

از آنجا که کیست های کلیه parapelvic ساده با مایع روشن پر شده است، اصل کلیدی کاهش آنها است به تخلیه مایع کیسه و مسدود کردن منبع مایع خود را. با توجه به این اصل، درمان طبیعی برای کلیه parapelvic، به نام پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، می تواند مفید باشد. از یک طرف، این درمان استفاده می کند اثر مشترک درست از داروهای گیاهی خوراکی مختلف، به منظور بهبود نفوذپذیری دیواره کیست و جلوگیری از مکمل مایع به کیست parapelvic کلیوی. به عنوان یک نتیجه، مایع کیسه خواهد شد خارج از بدن و بدون هر گونه مکمل مرخص و این کیست ها خواهد شد به طور طبیعی منقبض شده.

از سوی دیگر، برخی از داروهای خارجی استفاده می شود برای تقویت اثرات، از طریق حمام پزشکی و یا روش های دیگر، و کمک به بهبود ایمنی این افراد است. از آنجا که مردم با کیست های کلیه parapelvic ساده ممکن است در معرض عفونت ها، ایمنی بهبود یافته قادر به کمک به آنها را زنده و سالم است.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد PKD و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم و یا تماس با ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/pkd-treatment/1469.html





:: برچسب‌ها: درمان PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان طبیعی برای کیست در PKD ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: